Dimma

Vaknade upp till dimma idag vilket inte var världens roligaste. Men bättre det än snöstorm eller ösregn. Men det ser ju så tråkigt ut när allt är helt grått. Men förhoppningsvis så torkar det upp lite sen så man slipper det i eftermiddag. Jag är så trött på detta jävla väder nu. Jag behöver värme och sol väldigt snart för jag känner verkligen inte för att göra något alls när det är såhär. Vill ju inte ens bo hemma i min egna lägenhet utan håller mig inne i stan så mycket som möjligt. Det känns inte heller lönt att klä upp sig för man ska bara gå till jobbet och sen hem igen. Så jag lever i tights och linne varje dag. Men igår när jag var hemma hämtade jag faktiskt lite snygga tröjor som passar till mina nya jeans. Idag har jag faktiskt klätt upp mig lite för jag känner mig så förbannat tråkig annars. Val av kläder kan faktiskt göra underverk för humöret.
 
Jag längtar verkligen efter vår nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0