Jag är så förbannat uttråkad.

Jag är liksom fast i min lägenhet på grund av att det här jävla vädret. Det började ösregna på nyårsafton vilket gjorde att det blev isgata överallt. Det är inte ens lönt att försöka cykla i det så jag är fast. Det är lugnt i några dar då jag har varit tvungen att plugga. Men nu är det bara löjligt och jag vill bort härifrån. Som tur är så ska pappa komma och hämta mig imorgon så jag kan in till Ljungby. Jag måste ju besöka ett konstmuseum för att göra klart hemtentan och det ska fixas imorgon. Sen hade jag tänkt att stanna i mammas lägenhet någon natt. Jag kommer troligtvis att tröttna och vilja hem till min lugna sköna lägenhet rätt snabbt. Men just nu vill jag bara bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0