Vet ni om att jag fyller år snart?

Jag är en sån person som älskar att fylla år och få presenter så jag ser jätte mycket fram emot det. På söndag är den stora dagen och då jävlar ska det firas. Men jag ska tjuvstarta lite med att unna mig en tripp till frisören imorgon. Ska testa ett nytt ställe som heter L.A.P & co som ligger här i Ljungby och jag hoppas på att de är bra. Så länge de inte klipper av mitt långa hår så är det lugnt alltså. Men det ska bli lite uppklippt i överhåret och sen någon snygg snelugg till det om jag får bestämma. Fan ta dem om de klipper mer på längden än 1 cm.


Tänk om man hade haft detta håret helt naturligt.
Det hade varit perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0