2009

Mycket har hänt under året som varit, här är några av de saker jag varit med om.

Jamie slutade att röka, grattis till Jamie.

Lux Interior i The Cramps dog, vilket var en jättestor förlust.


Jag flyttade in i min underbara vindslägenhet med walk in closet.

Jag fick äntligen se PAIN live efter att ha lyssnat på honom i 10 år.


Jag har köpt tre par skinnbyxor, tre skinnjackor och en skinnklänning. Jag älskar dem alla.

Jag vann två biljetter till Sonisphere festivalen med världens lamaste motivering. Men mitt ex blev glad och vi hade en trevlig och regnig dag tillsammans.

Jag köpte alldeles för lite skor, tror det bara blev 8 par.

Så nu lovar jag att detta nya året ska innehålla ännu mera konserter, skinnjackor och skor. För bara tre par jackor och åtta par skor är för lite och konserter kan man inte få för många att gå på.

Kommentarer
Postat av: anakin sir talk-a-lot

congratz till sluta rökandet.. jag rä inne på min femte dag utan cigaretter . but i'm hopin it will last a life time :)

även.. nyfiken på din motivering när du vann biljetterna till sonisphere.. intressant att se vad som är värdlens lamaste i dina ögon ju ^^

2010-01-05 @ 11:26:47
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0