Dofter från min barndom.

Idag kände jag en sån doft. Ni vet när man hajar till och bilder från förr bara poppar upp i huvudet. En sån doft hade min mamma idag. Hon har köpt en ny parfym som doftar helt underbart och påminner mig om min barndom. Jag har inte lyckats klura ut vad det var i min barndom som luktade så, men det fanns något. Så imorgon ska jag gå på jakt efter denna parfymen. För jag vill ha, jag vill också lukta underbart. Tur att det var min mamma som luktade så och inte en främling som passerade mig. Hade varit lite jobbigt att försöka hitta parfymen då. Men nu vet jag var den heter, finns och kostar. Hoppas bara jag passar i den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0