Vet ni vad jag älskar?

Jo, att när jag har jobbat hela dagen så får jag sticka hem till mitt karlhelvete. Bara i någon timme och snacka och umgås med honom och sitta och hålla handen och sånt. Sen när man har fått nog av honom, jag får dock aldrig nog av honom. Men iallafall sen när jag måste sticka hem för det är sent och det börjar bli mörkt. Så har jag Stolthet och fördom på dvd som väntar på mig när jag kommer hem. Stolthet och fördom serien som är helt underbart bra. Det älskar jag, nu orkar jag med att jobba imorgon med.


Kommentarer
Postat av: Mia!

jag vet vad du älskar!!! MIG!!!! hehehe oxå tokig i den serien men även bollywood-varianten stolthet och kärlek, se den!!! =)



Puss å kram

2009-09-13 @ 19:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0