Mardrömmar och dåligt självförtroende.

Fan vad jag har sovit dåligt i natt, har bara tänkt och drömt en massa dumt. Tror min svartsjuka från festen hemsöker mig lite. Det är ju bara dåligt självförtroende som skapar det, men ändå kan jag inte släppa det. Det var så illa att jag funderade på att cykla hem till Johan innan jobbet bara för att få en kram. Men jag gjorde inte det, men jag ringde honom från jobbet bara för att få höra hans röst. Det var riktigt illa i natt, alla tänkbara hemska scenarion inträffade i min hjärna. Man kan inte sluta tänka på det heller, utan det blir bara värre och värre.
Det är tur man kan ringa Johan bara för att få höra hans röst. Hur en sån liten sak kan hjälpa så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0