Det är jobbigt att jobba på en söndag.

Det känns så fel att stiga upp klockan fem på morgonen på en söndag. Inga andra är ute, man möter inte en enda bil på hela vägen. Självklart skulle det regna hela vägen till jobbet också. Men det var bara duggregn så jag blev inte så blöt. Men man blir irriterad av att det är mulet och grått ute.

Jag förstår mig inte på min kropp heller. När jag tar pillerna jag fick för handleden mår jag riktigt dåligt och har ont i hela kroppen. Det värker i hela armen, ont i magen, hängig, svimfärdig, allt som man bara kan må dåligt av. Så jag slutar att ta pillerna och då mår jag bra, förutom lite ont i handleden när jag överanstränger den. Men pillerna ska ju göra att det slutar att göra ont i min handled, men det gör det bara värre. Jag fattar inte, kan förstå att jag får ont i magen för det är ju starka piller. Men inte i hela armen? Hur fan kan det bli värre? Min kropp är knäpp.

Jaja, stay sick iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0