Blä...

Egentligen vill jag bara klaga på hur trött och sur jag är idag. Hur min kropp gör ont överallt, men det känns inte som om det är så kul för er att läsa. Plus att jag känner mig som en jävla gnällkärring.

Så istället började jag titta i mina gamla almanackor efter roliga saker som hänt på denna dagen andra år. Tillsist så hittade jag en almanacka där det var antecknat på denna dagen. Det var en anteckning från förra året. Det stog 1 månad sen Meat Loaf, det gjorde mig faktiskt glad igen. Då var det 1 månad sen jag hade träffat Meat Loaf. Det var seriöst den lyckligaste dagen i mitt liv, det betydde så otroligt mycket för mig.



Har tänkt på en sak. En dag kanske jag säger samma sak om dagen jag träffade mitt karlhelvete. Jag hoppas verkligen på det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0