Varför har jag inte tänkt på det förut?

I morse när jag cyklade in till stan så lyssnade jag på Meat Loaf (överraskning!) i min mp3. Jag hade en låt vid namn Bad for good i lurarna, det är förövrigt en av de bästa låtarna som Jim Steinman har skrivit. Men iallafall i den låten sjunger Meat -If it's something I want, then it's something I need. Det är ju fan helt underbart och att jag inte märkt det förut. Visst jag har ju märkt det, men inte tänkt på det. Det är nog den finaste mening jag har hört på länge, jag tror jag ska ta det som nytt motto. Det passar ju in rätt bra på den materialistiske oxen som jag är.

If it's something I want, then it's something I need.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0