Ska jag?

Jag och min käre far var idag och tittade på cyklar. Jag känner att min gamla fula cykel kanske inte funkar längre. Med tanke på att jag kommer börja cykla till jobbet och hem (1 mil) nästan varje dag. Så kanske det är dags att uppdatera sig lite på cykelfronten. Men sen känns det ändå fel, jag äger nämligen redan 3 cyklar, men behöver verkligen en ny. Eller?
Jag har ändå väldigt bra anledningar till varför jag behöver en ny, En är olaglig med reflexer och sånt. Den andra är en mountainbike och de är jobbiga att cykla med för det låga styret och min bror lånar den. Den tredje är den jag använder och den är gammal, ful och växlarna fungerar inte. Jag vet inte. Vad tycker ni? Ska jag införskaffa mig en ny cykel.
Snälla svara ja.

Kommentarer
Postat av: Tessan

ja, såklart! Jag ska skaffa ny när jag flyttar till sthlm, fast det inte är nåt fel på min nuvarande.. ;)

2009-03-24 @ 21:41:07
URL: http://tessanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0