Jaha

Var det seriöst inte svårare att designa den här saken. Tack till www.designadinblogg.se för din väldigt behövda sida. Tack.

Då är det ju bara att sätta igång.
Jag kan berätta det att jag känner mig lite stressad. Jag har en helt nyrenoverad lägenhet som bara väntar på att jag ska flytta in. Men jag har inte tid för jag jobbar hela tiden och är aldrig hemma. Och tiden bara går och går. Nu bor jag med min pappa och det börjar kännas lite jobbigt. Man vill ju gärna ha sitt egna och ta hand om sig själv. Iallafall jag. Men det är så mycket som ska göras. Det ska åkas till IKEA och handlas möbler och det ska packas ner saker. Men jag är aldrig hemma och kan göra dessa saker.
Här är två bilder på hur det såg ut i min lägenhet innan renoveringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0