Då var man med i tidningen.

Fick precis reda på från min mamma att jag hade kommit med i tidningen. Kommer ni ihåg? Jag skrev för ett tag sen att en fotograf hade tagit en massa bilder på mig på jobbet. De bestämde sig uppenbarligen för att ta med det i tidningen. Enligt min mamma såg jag söt ut, fast hon måste ju säga det hon är ju ändå min mamma. Vad jag anser? Vet ej, eftersom jag precis har flyttat och adressändringen gick igenom idag så har min post ej kommit.
Jag har idag även varit i Växjö för att shoppa lite nya skor och fy helvete vad dyrt det har blivit med bussen. De har tagit bort ungdomsbiljetterna så jag fick åka på vuxenbiljett, vilket blev mycket dyrare. Självklart hittade jag inga skor överhuvudtaget som intresserade mig. Så det var bara att åka hem igen och hittar jag inga skor snart får jag börja gå barfota. Varför finns inga skor till mig?

Kommentarer
Postat av: Frida

Det finns ett par skitsnygga sor på NewYorker! Jag tror jag ska shoppa dem imorgon! (kom till Kalmar) =P KRaaam

2009-03-26 @ 23:13:46
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0