Blir man glad eller blir man glad?

När jag kom till jobbet idag fick jag reda på en lite chockerande nyhet. Det verkar som att det ska komma en kvinna och jobba hos oss i köket. Hon har aldrig jobbat hos oss tidigare, men är anställd av kommunen sen flera år tillbaka. Eftersom hon nu hade förlorat sitt jobb eller något liknande så ska hon komma till oss. Nu kommer det chockerande. Hon kommer ta mitt jobb. Jag kommer puttas ner på listan och de måste ge henne jobb innan mig. Det brukar alltid finnas jobb för två personer så jag blir inte arbetslös helt och hållet.
Men det är ett problem till eftersom hon poolar. Det betyder att de på jobbet inte vet om jag ska jobba förrän vid 7.30 samma morgon.

Jag tror jag blir galen. Det är ju inte de roligaste nyheterna man kan få. Särskilt inte när man håller på att flytta till egen lägenhet och verkligen behöver jobba så mycket som möjligt.

Var även en sväng i lägenheten idag och fixade lite och den kommer bli så fin.


Kommentarer
Postat av: Frida

Jamie har blogg OCH MSN??? =O

2009-03-04 @ 23:30:51
URL: http://s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0