Sommarfest.

Idag hade vi sommarfest med jobbet. All kökspersonal var bjuden, så vi var runt 40 personer. Det var trevligt med lekar och god mat. Men jag skulle ju självklart få ännu mera träningsverk i mina ben av alla lekar. Har konstant träningsverk i mina ben eftersom jag cyklar till jobbet. Nu blev det såklart för mycket för mina ben så de har nog blivit lite inflamerade i musklerna. Så det finns en chans att jag kommer ha väldigt ont imorgon.
Det är inte bra, för imorgon är det Sweden rock festival. Jag längtar så mycket på att få se PAIN och väskan är packad och allt är fixat. Så nu ska jag bara sova och försöka få mina ben att må bättre så är jag redo imorgon. Så nu hoppas jag på solsken och någolunda varmt väder, plus att det finns en massa fina PAIN tröjor som jag kan köpa.

Have a drink on me.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha de så roligt!! =) KRam

2009-06-04 @ 00:15:34
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0