Regnställ?

Efter en lång dag på jobbet var jag tvungen att cykla hem i ösregn, jippi. Det var så trevligt innan. Jag stängde idag så karlhelvetet kom och höll mig sällskap på jobbet lite. Sen stack vi hem till honom för han håller på att tvätta hela sin lägenhet känns det som. Det tar tid som det iallafall för han har inte tid att komma till mig. Men jag fick en liten mysstund med honom innan jag skulle hem till katten. Men sen blev klockan mycket och katten ensam. Så jag var tvungen att cykla hem i ösregn. Men jag var glad för det, det var rätt skönt och jag fick rensa tankarna lite. Nu är jag trött och katten väldigt kelsjuk, jag tror han har saknat mig idag. Så nu soffa och sen sova, ska ju upp och jobba imorgon med.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0