Ingenting vill fungera nu.

Jag är så trött på allt och vill ha förändring. Så jag började med att möblera om i min lägenhet lite. Det åskade ändå så jag kunde inte göra så mycket mer. För jag kände inte för att bara sitta och glo. Det blev väl bra tror jag, fick lite mer utrymme iallafall. Fixade en lite finare datorplats, men datorn vill inte funka där. Så nu sitter jag mitt på golvet med datorn för det är det ställe som mitt internet fungerar lite på iallafall. Så jag är lite trött på allt nu, mitt internet, min lägenhet, mitt liv etc. etc. Vill ha förändring som sagt, men jag vet inte vad för slags förändring. Vill bara skita i allt och ta sommarlov och inte komma tillbaka till verkligheten förrän till hösten. Men jag kan inte för jag måste jobba hela sommaren. För de kan inte ge mig en semester under sommaren utan ger mig den när sommaren är slut. Men visst då har jag ju ingenting att se fram emot i sommar men väl till hösten, woohoo. Här kommer bilder på min lägenhet som den ser ut nu iallafall.

   

Stay sick för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0