Har shoppat lite idag.

Ja jag erkänner jag har köpt ett par regnbyxor så jag slipper bli blöt igen. Men det var inte det viktiga.
Utan det  viktiga är det jag köpte till min lilla älskling Tissu. Jag och pappa var på Lantmännen och tittade regnbyxor och då hittade jag världens snyggaste kattskål. Den skål jag hade var den jag fick av Tessan och den var röd. Jag har ett rosa kök, kan inte ha rött i ett rosa kök. Annars var det inget fel på den, utan en helt fungerande matskål till katten. Men jag vill ha eget som jag bestämt och köpt. Så nu har jag städat och gjort fint med den nya kattskålen i mitt kök.


Den gamla röda matskålen och en vanlig skål till vatten.


Tissus nya matskål. Lite roligare och mer passande i mitt rosa kök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0