Dumma schema.

Började diskutera eventuella sommarfester med karlhelvetet och upptäckte en tråkig sak. Jag jobbar varenda helg det händer något kul i sommar. Det enda jag har att se fram emot är Sweden rock festivalen. Allt annat får jag skita i för jag jobbar. Så det blir inget Helsingborgsfestival med Frida, eller sommarfester som jag vet är. Kanske inte ens kan åka ner till Helsingborg, eftersom jag inte har mer än två dagar ledigt på raken. Känns ju inte lönt att åka ner för bara en natt, kommer ju knappt hinna prata med varandra ens. Det är inte ens säkert att jag kan ha min helg i lill stugan ute i skogen heller. Jag började med det förra sommaren. Jag spenderar en hel helg, helt själv i min pappas kompis stuga ute i skogen. Stugan ligger i närheten av var jag bodde när jag var liten, så det är skogarna jag lekte i som barn. Så jag cyklar omkring och går i skogen och badar där jag brukade bada som barn. Det är väldigt skönt att ha en helg då man slipper tänka på andra människor och bara göra det man själv vill. Bara sola, bada och ta det lugnt. Men som det är nu blir väl inte det av heller, jag måste säkert jobba.

Ha det för fan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker faktiskt du ska besöka mig någon gång! :(

2009-06-02 @ 19:07:18
URL: http://studenten25kvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0