LAN?

Mitt karlhelvete ska på LAN i helgen. Han har frivilligt valt att spendera hela helgen instängd tillsammans med 30 karlar, sitta och spela på en dator. Jag vill inte ens veta hur det kommer lukta där inne på söndag. Plus att han berättade att han har en liten stalker som alltid försöker sitta så nära honom som möjligt. Det är inte lätt att vara förebild för en liten dataspels fjortis. Hi hi.

Jag däremot har valt att spendera min helg på ett lite mer tjejigt sätt. Jag ska imorgon bege mig till frisören och klippa topparna. Sen ska jag under resten av dagen vara ledsen för att den förbannade frisören klippte bort 1,5 cm av mitt hår. EN OCH EN HALV CENTIMETER AV MITT HÅR. Får nog införskaffa lite choklad så jag överlever morgondagen.

Stay sick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0