1 år.

Idag är det 1 år sedan jag var inne backstage och fick träffa Meat Loaf. Fan vad tiden går fort, jag kommer fortfarande ihåg det som igår. Fan vad glad jag var den dagen, jag var nog lyckligast i världen just då. Jag undrar ibland om jag någonsin kommer vara så glad över något igen? Finns det något som toppar det och kommer jag att få vara med om det? Just nu känns det inte som det. Jag ville att idag skulle bli en bra dag och den började bra iallafall. Jag och mamma var och shoppade i Växjö, men sen gick det mest nerför. Nu vill jag bara gå och lägga mig och gömma mig för världen.


Så här glad var jag iallafall för ett år sedan.

Stay sick!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Wow! ja det var det ja.. Det känns som om det var evigheter sedan.. Det beror väl på att det har hänt alldeles för mkt på ett år.. ;-)Men det var en bra dag du! det går inte att slå meat loaf som artist.

2009-08-15 @ 21:37:19
URL: http://tessanssida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0