Irriterad...

Jag är så irriterad nu. Varför kan människor inte lyssna på mig och sluta försöka ändra mig. Jag hatar när man måste förklara saker om och om igen, men ändå ska de försöka. Fatta att jag har mina principer och de går inte att ändra på. Jag tänker inte göra det som går emot mina principer bara för att du säger snälla eller tjatar lite till.
En annan sak är att människor har en tendens att försöka få mig att göra deras jobb. Jag har redan gjort min del och då tycker de att jag ska göra deras del med. För jag kan ju det här och har tid över och all annan skit de försöker övertala med. Om du gjorde ditt jobb från början hade du också kunnat det och haft tid över. Men nej då. Så idag kommer jag att sitta i telefon hela dagen och föröka reda upp någon annans problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0