Loppis lördag.

Kidnappade med min bror för lite loppis i Strömsnäs idag. Har inte varit där på ett tag så det var roligt. Hittade ett jättefint fat för ynka 10kr. Blev nyfiken och googlade när jag kom hem och hittade att det är från Sydafrika. Hittade ett liknande av samma designer på ebay för över 300kr. Älskar att göra fynd. Efter det blev det en runda ut till pappas för att sätta lite ljusstakar i fönstren och hämta posten hos grannen. Så nu är det lite juligt i huset med. Sen har jag även fixat med pyntet här hemma så det lyser så fint. Nu sitter jag på golvet i sovrummet av någon anledning och slappar. Har precis bytt till nya fina sängkläder och då såg golvet så lockande ut. Men snart blir det en dusch och sen somna i nybäddade sängen. Så skönt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0