Jobb, fika, träning.

Jag är helt slut nu. Det har varit så jävla mycket på jobbet idag och känns som jag har jobbat i två veckor i sträck. Men det gick bra ändå och efter jobbet blev det en snabbfika med min karl och lite vänner innan jag stack och simmade. Så skönt att få ut och träffa lite folk och pussa på min karl lite även om det bara blev en snabbis. Sen stack jag och simmade igen och det var så skönt. Jag hade hela simdelen helt för mig själv och kunde simma hur jag ville utan att störa någon. Brukar gå på relaxsimmet på onsdagar annars men detta var väldigt mycket bättre än att trängas med 30 andra på kvällen. Hela halva bassängen helt själv är helt perfekt. Så dagen har varit väldigt bra men tröttsam. Men det är skön trötthet och lite träningsvärk på det vilket gör att jag kommer somna gott i natt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0