Så skönt med ledigt.

Det har varit så skönt att få spendera helgen inne hos Thomas och bara mysa och ta det lugnt hela helgen. Så har faktiskt inte brytt mig om att blogga på någon dag nu. Kände att jag kunde ta en paus från det för allt vi gjort är att kolla på en massa filmer iallafall. Men nu är jag hemma hos mitt igen och jag har några dagar ledigt kvar vilket är skönt. Så det ska pluggas och sen ska jag bara ta det lugnt som fan. Sen blir det jobb igen på torsdag vilket nog med kommer bli skönt. Känner att jag behöver komma tillbaka till rutinerna nu efter all ledigthet. Känner även att jag vill komma igång med träningen igen nu. Så tillbaka till rutinerna och träningen blir bra nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0