Glömde blogga igår.

Stack in till min karl igår och då blev det att bloggen glömdes bort lite. Vi tog en loppisrunda och det är så jävla skönt att vi kan köra helt själva och göra vad fan vi vill. Så det shoppades lite och sen stack vi hem till Thomas och tryckte i oss en massa mat. Sen när han skulle till jobbet stack jag hem till Lina för lite fika och skitsnack. Har inte hunnit träffa henne på en evighet så det var roligt att få snacka av sig lite och skvallra lite. Känns som jag äntligen fått tillbaka min fritid nu när jag inte behöver ha körlektioner efter jobbet eller sitta och plugga boken. Det är så förbannat skönt. Men nu är jag hemma hos Thomas och vi har precis ätit lite. Så nu är det metal dokumentär som gäller innan jag ska åka hem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0