Fnissattack

Så fort jag kommer ut och ska låsa upp bilen får jag en fnissattack hihi min bil hihi. Det känns fortfarande helt overkligt att jag har körkort och en alldeles egen bil. MIN BIL! Det har känts som att mitt liv har varit lite på paus nu i några veckor. Jag har bott hemma hos mamma för att slippa tänka på vinter och väder utan kunna koncentrera mig på att plugga. Men det har gjort att det inte känts som jag levt mitt liv. Det har varit något låtsasliv som jag levt sålänge. Jag har haft det förbannat skönt i mitt låtsasliv men det kommer bli så förbannat skönt att komma tillbaka till mina rutiner nu. Nu känns det lite som en nystart på det nya året men min nystart blev förskjuten i en månad. Men nu äntligen kan jag börja mitt nya bättre liv. Jag har mitt körkort och min bil och det ger en sån frihetskänsla som jag inte haft innan. Så nu jävlas ska det börja levas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0