Äntligen körkort!

Fy fan vad skönt att allt äntligen är över. Jag hade uppkörningen idag och det gick hur bra som helst. Jag fick inte en enda anmärkning utan han sa bara att jag var godkänd och grattis. Jag kan knappt fatta det själv än. Jag är så förbannat glad! Efter körprovet stack jag hem till Thomas för att pussa på honom lite. Sen kom pappa och hämtade mig så åkte vi ut till min bil och bytte till vinterdäck. Nu sitter jag hemma hos mamma med henne, pappa och min bror för att fira min lilla bedrift. Köpte alla mina favoritkakor så vi har lite att mumsa på. Det var så jävla skönt att få sätta sig i sin egna bil och köra de 3 mil som det var in till stan. Nu jävlar ska det firas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0