Så tråkigt att vänta.

Sitter hemma hos mamma nu och vilar upp mig efter jobbet lite. Mamma är inte hemma än så får sitta här och vänta lite till. Vi ska nog ner på stan sen och ta en fika eller nåt. Hon har ju varit iväg i en veckan och jag hann bara träffa henne lite snabbt igår. Men rätt skönt att bara sitta här i lugn och ro och göra ingenting. Har träningsvärk som fan idag så behöver vila kroppen. Fattar inte hur jag kan få träningsvärk i revbenen men det har jag iallafall. Får se om jag hinner med någon träning sen när jag kommer hem eller om jag tar det någon annan dag. Får se vad jag orkar med och hur ont kroppen gör. Men först umgås med mamma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0