Ny vecka och nya tag.

Har jobbar och slitit idag och fått varai renseriet redigt för första gången idag. Det var rätt kul men är så trött i huvudet nu av allt nytt. Efter jobbet stack jag hem till mamma som äntligen kommit hem efter en veckas semester. Hade fan behövt henne hemma i förra veckan med all jävla ångest jag hade. Men nu har jag iallafall fått prata av mig lite så jag mår bättre. Har inte känt av ångesten idag vilket är skönt så jag hoppas den håller sig borta nu. Det blev nog bara lite för mycket i slutet av förra veckan. Jag var ledsen och sårad och det gjorde att jag mådde piss och då kom ångesten. Men allt är bättre nu vilket är skönt. Var och handlade lite efter jobbet med så jag kan börja göra lite rediga matlådor till jobbet. Jag har varit dålig på det men nu jävlar ska jag komma igång med bättre matrutiner och börja träna igen. Har även fixat ny "medicin" mot min IBS då mina piller inte funkar längre. Har tagit tre om dagen och inte märkt att de hjälpt alls. Nu har jag ett pulver jag ska dricka morgon och kväll och det verkar som det funkar bra. Har inte haft ont i magen sen jag började med det i lördags och det är så förbannat skönt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0