Är lite nervös nu.

Hade tänkt att börja på lite nya utmaningar och ta körkortet nu. Pratade med körläraren på telefon idag och ska börja på kurs redan imorgon. Det gick lite snabbare än vad jag hade trott men lika bra att starta direkt innan jag hinner ångra mig. Jag tycker om att ha något att plugga på och lära mig nya saker så det kommer säkert bli kul men är fan nervös. Men jag vill ha körkort för det hade underlättat som fan och man blir mer fri. Så imorgon kommer jag sitta i skolbänken hela dagen. Åhh både vill och vill inte just nu.
 
Nu på tal om något helt annat så fick jag min nya fina jacka idag. Den är så varm och skön så kommer nog att leva i den i vinter. Passar perfekt till mina Bandit brand tröjor med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0