Så skönt att få sluta tidigt.

Det är så skönt att det är en veckas lov nu så man kan få sluta lite tidigare på dagarna. Så idag slutade jag redan vid två. Eftersom jag inte sovit något i natt på grund  fullmånen och sån skit så var det riktigt gott. Så jag kunde hem och somna i soffan lite. Nu sitter jag och dricker lite varm choklad och väntar på att Thomas ska dyka upp. Tänkte ta lite smakråd från honom om halloweenoutfiten till lördag. Har en ny snygg playsuit från Spell som jag inte kunnat använda än så vill gärna använda den. Så ska försöka få ihop någon spådam-utklädnad av den. Måste ju kunna hitta något att matcha den med i min stora garderob.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0