Städar.

Springer runt här hemma och plockar och städar och det är tråkigt som fan. Är inte på humör för något nu utan känner mig mest stressad och ledsen. Det ska kanske bli storm i natt så vill inte sova hemma för vet ju inte hur det ser ut imorgon när jag ska till jobbet då. Så tänkte städa klart och tvätta en maskin tvätt och sen cykla in till stan och sova hos mamma. Men just nu så känner jag mest bara för att bädda ner mig och skita i allt. Men måste gå till jobbet imorgon så får väl rycka upp mig. Jag blir så förbannat stressad när det är sånt här väder. Känner mig så låst och kan inte slappna av för det känns som jag inte kan planera något. Tänk om det stormar imorgon på morgonen med och jag inte kan ta mig till jobbet? Jag kan inte slappna av alls så hade troligtvis inte kunnat sova något i natt. Därför jag började plugga till körkortet och det hade varit så skönt att ha det klart nu. Men då det är väldigt svårt att få tid till körlektioner så drar det ut på tiden. Så jävla mycket att lära sig med men det går sakta men säkert framåt iallafall. Men får nog räkna med att spendera rätt många dagar med att sova hos mamma. Särskilt när det ska storma och blåsa som fan varje vinter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0