Jag hatar regn.

Det regnade så mycket i morse att det regnade igenom mina regnbyxor så jag fick gå runt med blöta trosor halva dagen. Så nu har jag letat upp mina snygga skinnbyxor för det kan fan inte regna igenom både dem och regnbyxorna. Så nu är jag redo för att köra till jobbet imorgon. Sen efter jobbet ska jag och pappa lämna in min cykel för service och sen ska jag sova hos mamma resten av veckan. Det pratas om minusgrader och snö och jag vill inte cykla i det. Så nu blir det att flytta in till mamma lite och kanske att jag sover hos pojkvännen lite med. Har även kollat upp hur bussarna går för då behöver jag bara cykla en tredjedel av vägen. Så jag ska nog klara denna vintern med.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0