Home sweet home.

Har precis kommit hem till min egna fina lägenhet. Så skönt att kunna slappna av i soffan lite. Kom på att jag aldrig hann blogga igår. Hade fullt upp med körlektion och sen tvätta hela kvällen. Så det hände inte så mycket roligt. Men nu är jag hemma hos mig igen efter att ha sprungit runt på stan och shoppat en massa efter jobbet. Har faktiskt varit så duktig att jag köpt alla julklappar utom två. Beställde en massa igår och köpte en massa leksaker till barnen idag. Var köp tre betala för två på alla leksaker för att det är black friday så kom rätt billigt undan. Så nu ska jag bara fixa de andra två i nästa vecka om det går. Så skönt att ha allt fixat redan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0