All black.

Blev så förbannat nöjd med min helsvarta outfit idag så jag var tvungen att fota den. Helt perfekt vardagsoutfit som blev helt suddig i kamera, men det skiter jag i. Körde iallafall på svarta sammetsbyxor, svart stickad tröja och min favorit skinnjacka och sen snygga boots med turkoser på. Allt har känts så förbannat bra hela eftermiddagen. Jag tog en paus från körlektionerna förra veckan för jag kände att jag behövde lite tid att smälta allt nytt för att kunna fokusera redigt. Gick inget bra sist jag körde så mådde inte bra alls. Så var rätt nervös för körlektionen idag. Men som tur var hjälpte pausen och det gick bra som fan att köra. Så det var rätt beslut att pausa lite för nu kunde jag fokusera mycket bättre på det som jag behövde öva mer på utan att bli frustrerad och känna mig dålig. Så nu ser jag fram emot körlektionen på onsdag. Sen kändes det så förbannat bra med min snygga outfit och mitt nya smink och mitt hår som var snyggt fram till ösregnet iallafall. Har känt mig rätt tråkig och ful på sista tiden så behövde en snygg dag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0