Trillade med mopeden.

Halkade och sladdade omkull med mopeden idag. Som tur var så var jag nästan stillastående när det hände så jag har inte skadat mig. Men fick mopeden över benen och satt fast. Men det var några som kom cyklandes precis när jag trillat och hjälpte mig loss. Finns inte en chans att lyfta bort en moped på 100kg när man ligger ner och har mopeden över ena benet. Fy fan vad skakig och rädd jag blev och är. Men allt gick bra och det enda som jag är ledsen över är en liten spricka på framskärmen. Men pappa ska kolla på det och fixa så det i alla fall inte blir värre och går sönder mer. Sen kommer jag nog få ett blåmärke på ena knät och har nog stäckt foten lite. Men har inte ont så kom verkligen lindrigt undan. Jag hade verkligen otur och hamnade just där det var slitna bräder och frost och halt som fan. Men nu har jag testat det och vill inte göra om det. Tror inte jag har sån tur nästa gång och kommer så lindrigt undan utan skador och bara en 3cm spricka på skärmen.
Nu hoppas jag på en bättre fortsättning på dagen och att den går snabbt. Vill faktiskt bara köra hem min moped och ta det lugnt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0