Pysslar och städar.

Håller på att städa lite i köket och rensa i mitt skafferi. Där är så fullt nu att jag knappt kommer in. Men nu blev det lite mer ordning på det så jag kan hitta bland sakerna. Sen har jag stoppat ner lite saker i lådor som jag inte vill ha stående framme längre. Var ju tvungen att ge plats till mina nya skålar så de kan användas. Men nu tror jag att jag lägger ner för idag och fixar lite mat istället, Börjar bli hungrig som fan så lika bra att äta lite. 
Annars är jag mest sur nu för jag hörde från mamma att en viss person springer omkring och ljuger en massa och jag tål verkligen inte det. Så jävla onödigt beteende. Men allt blir nog bättre med lite mat i magen. Har hört att det ska vara bra mot det mesta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0