Perfekt eftermiddag.

Har varit och klippt håret så nu kommer det nog kännas kort ett tag. Men hon tog bara 2 cm av det så det är fortfarande skitlångt. Sen blev det en fika med min karl och kramande i soffan hemma hos honom. Så mysigt och välbehövligt som fan. Har saknat honom som fan nu när han jobbar en massa så får passa på att ha lite dejter med honom när vi har tid att kunna ses. Så nu har jag fått en massa ny energi och känner mig glad som fan. Men nu är jag hemma och håller på att fixa lite. Ska packa min väska och sticka in till mamma imorgon för det finns risk för snö. Så får faktiskt skjuts in till jobbet imorgon så kan jag gå till mamma sen. Känns skönt att inte behöva tänka på att cykla i snö och skit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0