Lite shopping.

Spenderar dagen med att fixa lite här hemma och internetshoppa lite. Det blev en snygg virkad klänning som förhoppningsvis sitter som en smäck och lite nya sängkläder. Har rensat ut bland mina sängkläder och slängt en massa som inte är så snygga längre. Nu köpte jag helt vita och fina och örngott med tryck på som jag kan göra det lite roligare med. Så bra när man hittar massa snyggt på rean som kan fräscha upp sovrummet lite. Hoppas att det dyker upp nästa vecka för jag vill inte vänta en massa. Jag behöver lite tröstshopping nu för imorgon blir det en tur till frisören för att klippa håret. Ska bara toppa det lite men tycker inte om det. Men det ska bli rätt skönt att få bort det slitna. Men känns alltid som de klipper bort halva håret även om de bara tar 2cm. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0