Hittade en liten blogg-lista.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Avslappnad och glad
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Lök
Kläder just nu: Mysbyxor och linne
Musik just nu: Meat Loaf all day long
Vad sa du senast: Hej då till mamma
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: En där man levde mer med naturen och levde i harmoni med den.
Sommarplaner: Jobba och slita
Fisk eller badkruka: Badkruka
Längd och vikt: 170 och 49kg. Lång och smal som fan
Hur många kuddar sover du med: 3 stycken hos mig, en hos Thomas
Favoritväder: Sol och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hårborste, musik och choklad
Spelar du nåt instrument: Nej inte längre
Morgon- eller nattmänniska: Morgon om jag måste välja  
Sparare eller slösare: Slösare
Vem är viktigast för dig: Nära och kära
Bästa film: Någon av Tarantinos filmer
Tror på liv på andra planeter: Ja
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej
Har du några homosexuella vänner: Inga nära men bekanta
Tror du på mirakel: Ja det gör jag
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Mot en del
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej man får alltid nya erfarenheter hur det än går
Hur många barn har du, vill du ha: Jag har inga och vet inte om jag vill ha
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Ja
Snarkar du? Japp ibland
Stjärntecken? Oxe
Rädd för insekter? Nej
Äckligaste insekten: Vet inte
Största svaghet: Har svårt för att stå upp för mig själv ibland.
Det här är jag bra på: Älskar att lära mig nytt så är bra på att anpassa mig i situationer jag inte har erfarenhet av
Bästa bok? Åhh finns så många bra
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Tankeläsning.
Vad vill du jobba som? Något kreativt
Chips, morötter eller godis? Chips
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bara på bloggen
Har du någon flickvän/pojkvän? Japp min snyggkarl Thomas
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej har inget sånt och känns inte som jag behöver det nu
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt som fan
Gungar du på stolen? Nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej tack
Vilken hand håller du gaffeln i? Båda
Hur är din drömtjej/kille? Det går inte att förklara sånt känner man bara
Hur många syskon har du? 2 bröder
Vad är du mest rädd för? Förlora en nära
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten? Nej
Gillar du att sjunga? Ja
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estetisk musik för det var mest passande för mig
Anser du att du är stark?Ja
Brukar du sola? Japp
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten
Kaffe, te eller inget? Skulle inte överleva utan tea
Har du en besatthet? Är lite besatt av att få gå på konserter
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0