Sköna träningsvärk.

Ligger i soffan och kollar på tv efter att ha tagit en lång varm dusch. Har fått träningsvärk i benen och axlar/bröstmuskler. Känns rätt gott faktiskt att kroppen har fått arbeta lite. Men det kommer inte bli så roligt att cykla till jobbet imorgon. Men slipper cykla hem för ska stanna kvar hos mamma och sova där. Ska ha personalmöte och sen träffa Thomas lite när han är ledig. Sen känner jag att jag inte vill cykla hem utan vara kvar i stan och få lite sällskap. Så jag får nog sluta lata mig i soffan nu och börja packa min väska så det är klart till imorgon. Vet inte vad jag behöver ha med mig men ska hem igen på onsdag och fixa med mopeden så kan ju hämta mer kläder då.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0