Så mycket att fixa.

Har spenderat dagen med att slöa. Det var inte riktigt vad jag hade planerat men lyckades faktiskt rycka upp mig nu ikväll. Så nu är hela hallen städad och jag har plockat och fixat en massa. Har rätt bra koll på vad som ska fixas innan jag och pappa sticker till stugan. Men det är tur att jag har imorgon på mig med att fixa. För jag är långt ifrån klar med allt. Vill ha det städat så jag kan komma hem till en fin lägenhet. Så blir att fortsätta imorgon och sen ska allt packas med. Men nu ska jag ta en lång dusch och måla naglarna. Jag har semester och kan ha målade naglar. Woohoo!
 
Visar en bild på min nya kjol som jag hittade på loppis för 20kr idag. Så nöjd.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0