Polaroid.

Det blev en liten shoppingtur till Karlshamn idag och jag lyckades åka därifrån med två nya Polaroidkameror. Lyckades även pruta ner dem till halva priset för det han ville ha för dem var bara löjligt dyrt. Hade även turen att det var film i den ena så jag kunde ta lite bilder. Så pappa tog en fin bild på mig när vi åt glass på glassbåten. Sen åkte vi hemåt igen och köpte med lite fika och åkte hem till Helgi. Det är så fint vid hennes hus så tog en massa bilder men tänker lägga upp dem när jag kommer hem. Har världens slöaste internet här så stora bilder är inte det roligaste att ladda upp. Mycket bättre att lite snabbt och lätt kunna lägga upp sina instagrambilder. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0