Midsommar.

Jag kommer faktiskt spendera min midsommar helt själv hemma med att städa och tvätta. Kanske inte världens roligaste men det är vad jag vill. Jag får förhoppningsvis lite sällskap att snacka skit med ikväll och det är allt jag behöver. Har varit inne i stan och handlat mat med pappa och jag vill verkligen inte ut bland mer människor just nu. Det blir bara värre om man känner att man har tråkigt bland en massa folk och jag kan inte fejka att vara glad. Men får jag det fint här hemma så känner jag mig iallafall nöjd med dagen och kan må bra av det. Kommer verkligen inte dega ner mig och bara äta glass i soffan för det hjälper fan inget. Så en av mina nya snygga Bandit brand tröjor är på och jag har precis fixat ihop min nya sittpuff och ställt den med min gamla. De passar perfekt ihop.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0