Loppisrunda.

Tog på mig min fransigaste outfit och stack på loppisrunda med pappa idag. Blev lite besviken på att det inte fanns något roligt på Gamla torg men hittade desto med på Slussen. Så tillsist blev jag väldigt nöjd. Det blev bland annat ett linne, en kjol och en makrame bonad att hänga på väggen. Allt fick jag för 75kr så det var verkligen fynd idag. Men nu är jag hemma och ligger i trädgården och solar. Har precis satt igång en maskin tvätt så tänkte passa på att sola lite medan alla grannar är iväg. Med tanke på hur känslig hud jag har så blir det ändå inte så länge jag kan ligga här. Men lite färg ska jag förhoppningsvis få utan att bränna mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0