Kunde äntligen träna igen.

Har fortfarande lite hosta och så men kände att jag verkligen ville träna lite. Så det blev en timmes yoga ungefär och det var så jävla skönt. Kommer nog ha träningsvärk som fan när jag ska cykla till jobbet imorgon men känner mig lugnare i kroppen nu. Fick även lite aptit nu så ska alldeles strax äta lite. Nu när jag mår dåligt och inte har någon ork så känner jag även att jag måste försöka göra lite för annars blir jag aldrig bättre. Så får försöka att träna lite och måla för att må bättre. Kommer dock att sticka in till mamma på tisdag och stanna där till fredag. Lite sällskap kommer nog vara bra för mig med. Har även hunnit med att städa lite idag och fixa med mitt nya loppisfynd. Ska bara hitta den perfekta platsen för min nya fina fågelbur med speldosa i så fåglarna kvittrar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0