Ignorera det så kanske det försvinner.

Om jag bara låtsas som att gårdagskvällen inte inträffade så kanske jag slutar vara ledsen nu och må som skit. Saker blev inte som planerade och det slutade med att jag cyklade hem mitt i natten. Så jag är ledsen idag men det har jag varit hela veckan så inget nytt med det. Men nu längtar jag ännu mer efter semester och lugn och ro. Känner att det kommer bli så skönt att få åka iväg med pappa och ta det lugnt. Bara en fin stuga, fin sjö och fina skogar. Men nu känner jag att jag måste hitta på något. Orkar inte med att må så här dåligt längre och behöver något som får mig att tänka på annat. Men kroppen är för trött för att vilja lyda mig så vet inte vad jag ska hitta på. Så mycket att göra och fixa och ingen ork till något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0