Har fått tillbaka matlusten nu.

Såg på bilden jag la upp igår att mina armar var förbannat smala så var tvungen att ställa mig på vågen. Jag har gått ner 3 kg de senaste veckorna och det är fan inte bra. Så nu blir det att äta upp sig lite. Men nu när stressen av att inte veta hur Thomas känner för mig har försvunnit så börjar matlusten att komma tillbaka. Var uppe vid två i natt och åt rostebröd och oboy för jag var så förbannat hungrig. Jag var trött som fan men var tvungen att äta lite till. Så tänkte spendera helgen med att vila och äta och sen försöka mig på att börja träna på måndag. Känner att jag behöver få träna men nu kommer jag nog göra mer skada än nytta när jag gått ner i vikt. Jag förbränner fett som fan när jag tränar så behöver nog komma igång med ätningen redigt innan jag börjar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0