Bröt ihop totalt igår.

Jag är så jävla slutkörd och trött att jag bara bröt ihop igår och började gråta. Satt i pappas bil och skulle handla och det bara rann över. Det blev nog lite för mycket igår. Fick punka på mopeden och ingenstans att lämna in den för att få det fixat. Sen sätter sig pappa på min mobil och Marshall hörlurar av misstag så hörlurarna blir helt böjda. Men det var lugnt enda tills stressen över allt kom och jag bara bröt ihop. Så det blev inget handlande utan får ta det idag istället. Men då slipper jag i alla fall cykla hem sen för det var jobbigt att cykla idag. Är ju så jävla trött i kroppen. Så det får bli en lugn jobbdag idag och sen får jag ta det lugnt i helgen. Kommer nog stanna hemma och sova i min egna säng även om jag saknar Thomas. Men ska fira min bror på lördag och kommer nog inte orka att vara mer social efter det. Ska vara glad om jag ens orkar med det och inte spenderar hela helgen i sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0